I com back tomorrow

Tror  jag börjar mitt nya liv imoron igen. Jag har skjutit upp det länge nog nu så kan lika gärna skuta upp det en dag till....

Popcorn & rödvin... Love.
Hjärter dam i andra änden av telefonen.

ja här sitter ja i lägenheten.. känner att jag fastnat med ändan i soffan.
Börjar liksom få lite soffsmak i min bakdel.. lite för mycket. Nog med att jag sover i soffan (mitt egna val), jag börjar spendera min fritid här isället för att gå ut i regnet... whatever.
Snart ska man ju sova igen.Tänk va mycket man spenderar livet på att sova. Sjukt mycket..





































Jag vet att jag lagt upp denna bilden innan ( när jag va på kulturkalaset & såg Mustasch), Men bilden är mycket bättre i större format.. Tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0