Damn

Utan en längre ingående föklaring så raderade jag de photoshop jag hade för att hitta ett som stämmer överrens med de jag lär mej på kursen.
Tror du jag hitter nått bra? nä inte än så länge.
Men skam för den som ger sig.
Jag är inte den som ger upp..ok, i vissa sammanhang då..
Så jag sitter här. Dödstrött efter jobbet. Lyssnar på musik & dricker vin. Fast min kropp vill sova.
(går jag & lägger mej för tidigt så kommer jag bara få en powe-nap & sen vrida mej i sängen resten av natten).
Även om man tror att man hittar något bra så är dom sjukt jobbiga att installera. Orka.
Fast antar att jag inte kan ladda ner hur många som helst.. jag menar.. risken blir väll större för virus då?
Whatever. Jag hittar då alltid något. ;) (tror jag)




Ska man tycka om denna låten eller inte? Jag kan inte riktigt bestämma mej.
Den känns skön, fast som en barn låt, fast bra men töntig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0