Ändrade planer inför kvällen. De blir till...

img_0997 (MMS)

Ändrade planer inför kvällen. De blir till att möla chips & choklad till film.Gott gott. Hade beslutsångest med vilka chips jag skulle köpa, choklad eller inte choklad. Så jag köpte 2 påsar chips & en stor choklad för att vara på den säkra sidan att mina smaklökar blir nöjda. Jag vet jag har sagt att jag ska börja mitt nya liv för längesedan. Men de känns inte som någon större brådska. Man måste ju få tröstäta. Jag gör aldrig de annars. Slutar ist äta när jag e deppig... så jag kan göra de nu Eller? Tröstäta onyttigt?? Ähhh .. Jag behöver väll ändå inte förklara mej & komma med kassa anledningar till er för att äts MASSA onyttigt? Nej.. Så... Vi tar om allt. Hej ikväll ska jag äta massa onyttigt. FÖR ATT JAG VILL & KAN!! Men jag är nyttig & dricker citron vatten först..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0