Små ting påverkar små hjärnor.

Det blev en sen,men mycket god frukost efter uppropet/info mötet på komvux.

Jag tror att någon smög in & la sömnpiller i mitt te medan jag va på toan. (Jag satt ändå själv hemma)
Utan att förstå hur,så va de som att jag blev klubbad av en stekpanna..
..mina gick ögonen i kors & jag somnade sittandes i soffan & vakna 2½ tim efter.
& jag vaknade inte på samma ställe som jag hade somnat.
Läskigt!!
Men de är klart att man blir ju ganska trött psykiskt av att söka lägenhet som en tok & tänka på det hela tiden varje dag.

Finns inte så stor mening med att traska ut på en promenad i detta tråkiga typiska svenska sommar väder.
Så jag bestämmer mej för att sitta inne & häcka resten av dagen.
Lediga dagar vill man ju alltid spendera med att göra nått.
Men ibland är det skönt att bara slappa & vila , slippa känna tvång till att göra nått.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Får ta mej ett glas rödtjut & glo på tvn.
Så kallat terapi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0