Jag är redo

I morse satte jag med i stolen hos tandläkaren. Där har man inte suttit på... ja, allt för många år sedan va de i alla fall. Så många att jag inte vågar säga de.
Nu känner jag mej duktig & nästan lite stolt över mej som tog mej dit efter alla dessa åren. :)
Sedan har dagen bara varit slapp med lite promenad i stan.

Imorgon börjar jag kursen som jag längtat så enormt efter!! YES!
Fast det är ju nog bara upprop imorgon! Eller inskolning som jag sa till min syster. He He!
Har liksom lagt kameran på hyllan en stund nu. Har inte haft energi efter allt som hänt eller tid de senaste.
Nu nu jävlar ska jag nog få tid!!
Då kanske man ska lägga till en ny kategori & dela med sig? We will see...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0