OMG

ja.. OMG! Jag har inte tränat på skiiit lääääänge.
När jag kollar min träningshistorik så har jag tränat 5 ggr i år. Skam. Jag som va så duktig ett tag.

Men idag drog Martina med mej på de hemska passet. Body pump.
ooohhh.. de är så att jag bara ryser av att säga de.
Det är ett hemskt pass för någon som saknar muskler (någon som mej).
Jag darrade i hela kroppen & kunde knappt lyfta mitt glas efter utan att skaka..
Det är ett pass som tar bra, men är hemskt till en början.

Men tack Martina för att du drog med mej dit!!

Om mina ben & armar tillåter mej imorgon så ska jag bannemej dra till gymmet innan jobbet.
Men som sagt. först måste jag se till att mina ben bör mej ur sängen på morgonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0