Tog i.

img_7650 (MMS)

Jag hade nog lite stora förhoppningar på kursen fotografiskbild. Men de va ju första dagen så ska nog inte förhasta mej. Jag hade trott att de skulle vara en duktig fotograf som va lärare. Utan att dömma kanske dataläraren är de. Men av att dömma så tror jag inte de. Han känns inte riktigt som de. Men vem vet. Lite seg lektion idag bara. Jag hade han i datakunskap när jag läste omvårdnadsprog. Respekt till dom som aldrig suttit vid en dator. Men med ca 20 ungdomar så skulle han lära oss hur man startar datorn (vilket tog ca 10 min).Teknikens under!! & detta va bara början på datakursen. Men av att inte dömma så kanske d blir en bra kurs ändå.hoppas!! Till en början ska vi lära oss photoshop. Mest grunderna men de kan va bra att kunna de med. Jag har bara letat mej fram där & kan inte allt. Men jag vill ändå ha ett riktigt proff som lärare. Ska nog ringa bingo rimer, han får bli min lärare om han vill ;)  Nu ligger jag i soffan med ett glas vin & popcorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0